O firmě

Firma J.T.O. System, s.r.o. se již více než 30 let zabývá vývojem, výrobou a prodejem zařízení pro detekci plynu. Zákazníkům můžeme nabídnout jak přenosné přístroje určené pro servisní nebo revizní pracovníky v oblasti plynárenství, tak systémy a zařízení patřící do kategorie stabilních detektorů plynu namontovaných trvale do hlídaných objektů jako jsou kotelny, garáže, technologické procesy atd.

Pro podporu našich zákazníků jsou zde k dispozici také doplňující technické informace zaměřené na výběr, instalaci a provoz detektorů plynu. Pokud byste potřebovali konzultovat nějaké speciální řešení, neváhejte nás kontaktovat nebo se můžete zúčastnit některého ze školení pravidelně pořádaných pro naše zákazníky.

V průběhu let 2005 a 2006 zavedla firma J.T.O. System, s.r.o. systém řízení jakosti podle normy ISO 9001 a v říjnu 2006 proběhlo úspěšné certifikační řízení. Jeho výsledkem je udělení certifikátu společností ITC, a.s., která také ověřuje a certifikuje většinu typů přístrojů vyráběných naší společností. V současnosti je vývoj, výroba a dodávání zboží řízeno podle verze normy ISO 9001:2016.

Certifikát ISO 9001

Image

Politika kvality

Společnost J.T.O. SYSTEM, s.r.o. v rámci své strategie řízení realizace zakázek a kvality produktů, vychází z níže uvedených zásad:

  • dodávat pro zákazníky výrobky a servisní služby v kvalitě odpovídajícím požadavkům uvedených v kupních smlouvách a objednávkách;
  • získávat nové a udržovat stávající zákazníky poskytováním komplexních služeb včetně poradenství, zajištující plně jejich požadavky;
  • přenášet do kvality služeb dlouholeté servisní zkušenosti;
  • rozvíjet odborné znalosti a dovednosti zaměstnanců a rozšiřovat jejich kvalifikaci;
  • dodržovat zákonné předpisy, které se na společnost vztahují;
  • posilovat v zaměstnancích vědomí sounáležitosti s firmou a odpovědnosti každého z nich za budování dobré dlouhodobé pověsti firmy;
  • inspirovat zaměstnance k rozvoji jednotlivých prvků kvality a neustálému zlepšování systému řízení kvality;
  • provádět veškerá dostupná opatření k zamezení vzniku reklamací;
  • společnost rozvíjet tak, aby upevnila a rozšířila svoji pozici na trhu.